søndag den 28. august 2011

Bukser, bold og bjælder

Hmm, blir der ikke færre og færre timer i døgnet? Jeg synes i hvert fald godt, der måtte være endnu mere kreatid i døgnet. Har faktisk puslet lidt med tanken om at gå ned i tid på arbejdet for at kunne få flere dates med symaskinen. Giver lige pusleriet et par måneder mere, inden jeg bestemmer mig, men jeg må sande, at det nærmest er som et godt fix (kunne jeg forestille mig!!), når symaskinen spinner derudaf ;)

Lidt syslerier er det da også blevet til i løbet af ugen. Jeg har nemlig været til krea-aften med de dejligste piger, hvor jeg fik lavet en lille svamperangle med en bjælde i og klippet stof til en lille patchworkbold i lilla nuancer. Derudover røg der også to par bolchestribede bukser over disken til æblepigen og hendes søde kusine.




2 kommentarer:

  1. Fine FINE ting du får ud af de der dates du har med din symaskine :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak, Tina. Tja, vi ervel efterhånden nået ud over dating-stadiet, maskinen og jeg. Det må nok nærmere betegnes som et fast forhold ;)

    SvarSlet