søndag den 4. september 2011

Weekend med Wildsvin med videre

Tik, tak. Tik tak. Min weekend er ved at rende ud. En skøn weekend, der har budt på pææænt mange Summerbird-smagsprøver i de nye Torvehaller på Israels Plads, et heldigt fund af loppe-lampen, vi slet ikke vidste vi manglede, fødselsdag med helsigt vildsvin, tangomusik på Vor Frue Plads i super solskin, hyggelæsning med æblepigen og naturligvis en swing om med min Bernina-maskine, der igen spyttede små uglebukser ud plus en blød nederdel til min gravide veninde.






2 kommentarer:

  1. Skønt billede af de to damer.. Var torvehallerne godt? Glæder mig til at skulle forbi. Knus

    SvarSlet
  2. Hmm, torvehallerne var delikatesser på stribe, solskin gennem glas og stål og trange gange med småbørnsfamilier med vogn! Men der var ikke så meget torvalhal over dem. Jeg manglede lidt grønthandleren, der råber" Å dar fir bananer foren tir". Men lad os nuppe tapas der en dag, señora ;)

    SvarSlet