onsdag den 13. juli 2011

Retro-skattekiste i kælderen

I ferien besøgte vi svigermor, som er en ørn til at gemme og passe på sine ting. Æblepigen har allerede været heldig at arve en bunke lækre retrosager fra hendes far og fasters barndom, som svigermor har ruget over, siden de var små. Og søreme om ikke hun kom i tanke om, at der da vist var et par poser mere i kælderen. En skattekiste af kassebukser, fede prints, heldrager, træsko og polyster blev fluks gravet frem fra mørket, mens jeg klappede i mine små hænder af lykke, for se hvad kælderen gemte (dette er kun et udpluk, for en del var blevet mørt, en del var allerede for småt, og en del var lidt for gult/orange/brunt for kæresten ;)






4 kommentarer:

  1. Nei hvor fantastisk.. Husk at gør det samme :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det må jeg huske! Synes bare der er så meget fint, at det må blive en hel kælderfuld af 'narj-hvor-var-du-sød-i-den-her-klude'! Var der ikke også noget med, at din mor havde gemt nogle af dine gamle gevanter?

    SvarSlet
  3. Gud, hvor er det nogle lækre ting, nogle gange er man bare heldig :o) Har faktisk selv lige været på rov i mors gemmer, det er sjovt, hvor aktuelle tingene alligevel er :o) Og dejligt at du skrev på min Give Away, så jeg også lige fandt vej til dig!

    SvarSlet
  4. Ja, det er skønt at gå på rov i gemmerne, og ikke mindst skønt at kunne fortælle de små en lille historie om de forskellige gevanter. Jeg har lige været på rov hos mine forældre og det blev til et gammelt karlekammerskab denne gang!!!

    SvarSlet