søndag den 31. juli 2011

Filippas fort!

Vores lejlighed er desværre ikke stor nok til at Filippa kan få sit eget værelse, så vi har brugt sommerferien på at gøre et hjørne færdigt til hende i stuen. Vi har sat plader bag på en simpel reol og barneseng fra Ikea og beklædt det med tapet fra Ferm Living. På afstand ligner det lidt et lille fort: Filippas fort ;) Foruden sengen gemmer hendes fort på legesager, bøger, sengetøj og andre småting. Så kan hun søge dækning herinde, når mor og far bliver for irriterende at høre på!! Det er meningen, der skal hjul under sengen, så hjørnet kan tage forskellig form alt efter hvad, man leger!

Sættekassen har jeg i øvrigt lavet af en gammel skuffe fra min oldemors sybord.

 

Og så fik jeg også kastet mig ud i min første billedcollage ;)

4 kommentarer:

  1. Sikke en god løsning, det er blevet rigtig flot, er også ret vild med Ferms tapet :o)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare en GOD løsning! Ville ønske jeg havde fundet på det, da mine børn var for små til at gå op deres værelser på loftet...

    SvarSlet
  3. Ja det ser ud til at fungere ok med den løsning. Hun er heller ikke så gammel endnu, så hun kræver at kunne smække med sin egen dør ;) Ind imellem kan hun dog råbe så højt, at vi overvejer, om der skal kunne lægges låg på fortet!!!

    SvarSlet